به وبلاگ همگام خوش آمدید

در این بلاگ مطالب با موضوعات(مذهبی،امنیتی،ابزارهای جاسوسی،نرم افزار،حفاظتی) قرار می گیرد.

به وبلاگ همگام خوش آمدید

در این بلاگ مطالب با موضوعات(مذهبی،امنیتی،ابزارهای جاسوسی،نرم افزار،حفاظتی) قرار می گیرد.

آموزش رایگان نکات طلایی در عکاسی

- با دوربین چند مگا پیکسلی میشه یه عکس خوب گرفت؟

- زوم یه دوربن خوب چقدر باید باشه؟

- مموری کارت چند گیگا بایتی باید انداخت تو دورین تا عکسها بهتر باشن؟

- کدوم برند دوربین عکسهای بهتری میگیره؟

بیشتر وقتها دوستان و آشنایان وقتی قصد خرید دوربین عکاسی دارند این پرسشها را می پرسند. من هم همیشه پاسخم یک چیز است: " عکس را عکاس می گیره نه دوربین " این شعار همیشگی من است. از امروز قراره شعار شما هم بشه.



به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب ...

دانلود کل سوره های قرآن با صدای قاری سعد الغامدی

کل سوره ها قرآن کریم با صدای قاری سعد الغامدی
شماره سوره نام سوره بارگیری در قالب mp3
1 الفاتحة بارگیری
2 البقرة بارگیری
3 آل عمران بارگیری
4 النساء بارگیری
5 المائدة بارگیری
6 الأنعام بارگیری
7 الأعراف بارگیری
8 الأنفال بارگیری
9 التوبة بارگیری
10 یونس بارگیری
برای دیدن لیست کامل به ادامه مطلب بروید. ادامه مطلب ...

جنگ پارتیزانی یا جنگ چریکی

پارتیزان کیست ؟


پارتیزان به رزمنده جنگ چریکی می‌گویند.
پارتیزان واژه‌ای فرانسوی و برگرفته از قوم پارت در دوره حکومت اشکانیان در ایران است که به روش نامنظم با دشمنانشان مبارزه می‌کردند. یکی از معروف‌ترین فرماندهان پارتی سورنا بود که با این روش جنگی توانست سپاه بزرگ روم به رهبری کراسوس را شکست دهد. به این ترتیب که چابک‌سواران ورزیده در قالب گروه‌های کوچک در زمان و مکانی که موجب غافلگیری دشمن شود به گونه‌ای برق‌آسا بر دشمن تاخته و سپس می‌گریختند. مزیت این نحوه عملکرد در آن بود که دشمن غافلگیر می‌شد و ابتکار عمل را از دست می‌داد در نتیجه تلفات افراد خودی به حداقل می‌رسید و در مواردی که پارتی‌ها را تعقیب می‌کردند امکان محاصره و در دام انداختن دشمن فراهم می‌شد. دیگر اینکه به دلیل مشخص نبودن زمان و مکان این یورش‌ها، سپاهیان دشمن دائما در تشویش روانی به سر می‌بردند.

شناخته‌شده‌ترین جنگ‌های پارتیزانی در جنگ جهانی دوم بود که مردمان سرزمین‌های اشغالی به دست آلمانی‌ها رو به نبردهای پارتیزانی آوردند. پارتیزان‌ها دارای نظم یک سرباز ارتشی نیستند و برای آرمان ویژه‌ای نبرد می‌کنند. در نبردهایشان کمتر نشانی از سامانه‌های به روز ارتش‌ها می‌توان دید. بیشتر آماج ایشان آزار دشمن و زخم زدن به آنان است. بیشتر رویه پارتیزانهای پدافندی است تا تازشی. در معنی انگلیسی این واژه، به شمشیر بلند و بُرّان و پیرو متعصب نیز اشاره شده‌است.


لینک منبع :


http://www.iran-eng.com/showthread.php/178467-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA


جنگ پارتیزانی یا جنگ چریکی یکی از انواع جنگ‌های نامنظم است که در آن گروه کوچکی از افراد مسلح با استفاده از تاکتیک‌های نظامی کمین، هجوم ناگهانی، غافل‌گیری و جابجایی سریع به یک هدف نظامی آسیب‌پذیر یا یک واحد نظامی بزرگ‌تر حمله‌ور شده و بلافاصله صحنه نبرد را ترک می‌کنند.

شیوهٔ جنگ‌های پارتیزانی از شیوه‌های بسیار قدیمی جنگی است. در دوران معاصر افرادی چون ارنستو چه گوارا، مصطفی چمران، احمد شاه مسعود، کارلوس ماریگلا، مائو زدونگ، وندل فرتیگ، رژی دبره، وو نوین جیاپ و چند تن دیگر را از شاخص‌ترین نظریه پردازان و متفکرین مبارزات پارتیزانی می‌دانند.


منبع:ویکی پدیا

کماندو کیست؟

خیلی مهمه که شما چه طرز فکری درباره یه کماندو دارین. کماندوها در نگاه تکنیکی و تاکتیکی افرادی هستن که موفق به گذروندن دوره های سنگین و طاقت فرسای نظامی شده باشن. به عنوان مثال گذروندن دورهای آبیخاکی، عملیات ویژه، چتربازی اتوماتیک ( و بعد از اون سقوط آزاد)، رزم انفرادی پیشرفته و … . آموزشهایی که نام بردم جزو سرتیترها هستن وگرنه کلی دوره تخصصی هم باید طی بشه که تعداد اونا تقریبا نامحدوده. به عنوان مثال بعد از دوره آبیخکی بعضی از کماندوها به دوره تخصصی غواصی، بعضی به دوره تخصصی تخریب ( شامل تخصص های دریایی، الکترونیک و …) ، بعضی به دوره تخصصی ناوبری و … اعزام میشن. تو هر دوره اصلی برخی ار کارآموزان به دوره‌های تخصصی و زیرمجموعه همون دوره اصلی اعزام میشن. با تفاسیر فوق مسلمه که بعد از مدتی هر کماندو تنها یک تخصص اصلی داره که تو اون تخصص کاملا خبره میشه. برخی از این تخصص ها عبارتند از: تکاور غواص، ناوبر، کمین و ضدکمین، تخریب دریایی، کوهستان، جنگل، راپلیسم ، بیابان، تک تیرزن، رهایی گروگان ، عملیات روانی ، جنگ نوین ، مخابرات و جنگ الکترونیک ، پشتیبان ، نفوذ ، پاکسازی، تخصص هر یک از سلاح های موجود در یگان خدمتی.
حالا بریم سر مبحث بعدی … یه کماندو باید چه خصوصیاتی داشته باشه.


ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.

مخفی کردن Recycle Bin در ویندوز XP

اگر دقت کرده باشید , متوجه شده اید که تنها ایکونی که در دسکتاپ ویندوز XP قابل مخفی کردن نیست Recycle Bin است. برای مخفی کردن این ایکون وارد محیط رجیستری شوید و به کلید زیر بروید:
HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftCurrent VersionExplorerHideDesktopIcons
اگه چنین کلیدی وجود نداشت انرا خودتان بسازید(فقط کوچک یا بزرگ بوند حروف مهم است) سپس از منو Edit گزینه New را انتخاب کنید و یک مقدار DWORD Value با نام: {645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E} بسازید و به ان مقدار یک را اختصاص دهید.سپس به دسکتاپ برگردید و کلید F5 را فشار دهید با این کار Recycle Bin باید مخفی شده باشد اما اگر اینطور نشد ..... دوباره وارد رجیستری بشید و این بار در این زیر شاخه :
HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftCurrent VersionExplorerHideDesktopIcons
یک کلید جدید به نام : ClassicStartMenu بسازید و در داخل این همون مقدار بالایی را بسازید و کارای بالا را روش انجام بدید. این بار دیگه مطمئنا ایکون Recycle Bin مخفی شده است.

قفل گذاری روی برنامه های گوشی با نرم افزار Smart App Protector


اگر میخواهید بر روی قسمت پیامک گوشی خود، فایل منیجر، گالری عکس و یا هر برنامه دیگری که بر روی گوشیتان وجود دارد رمز عبور بگذارید بهترین نرم افزار برای این کار smart app protector  میباشد این نرم افزار قابلیت های زیادی دارد که از جمله آنها میتوان قابلیت قرار دان قفل بر روی تمام نرم افزار ها به صورت pattern (قفل به صورت خطوط مخصوص اندروید) یا به صورت عددی، فعال و غیر فعال کردن سریع نرم افزار نام برد.



حجم فایل : 2.4 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم

لینک منبع :

http://androidkade.com/903/%D9%82%D9%81%D9%84-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%B1-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-smart-app-protector-3-6.html